Monday 16 April 2018

FIT RUN MALAYSIA




Pada 7/4/2018 saya telah menghadiri acara fit run malaysia yang bertempat di politeknik seberang perai.Seramai 15 ribu org telah menyertai program tersebut.Program ini dirasmikan oleh Khairy Jamaludin,Beliau merupakan menteri belia dan sukan.Program itu mempunyai 2 kategori iaitu berlari dan berbasikal.Peserta mula berlari pada pukul 8.30 pagi dan berakhir pada pukul 12.00 tengahari.

Program fit run ini disertai oleh pelbagai institut,sekolah,orang awam dan sebagainya.Kategori yang saya masuk ialah sejauh 5KM dan ia juga merupakan jarak yang jauh bagi saya kerana saya tidak pernah lagi bersenam sejauh itu.Setelah saya menghabiskan larian itu saya menerima sebuah medal kerana berjaya menamatkan larian tersebut.

Saya juga diberi sedikit makanan selepas menghabiskan acara tersebut.Setelah selesai semuanya saya pun pulang ke rumah


No comments:

Post a Comment